tirsdag 17. november 2009


Det her er Bror, Mams og Inga :D

3 kommentarer:

  1. Ntåå, litt trist og høre om at du er alene noen ganger, hvis jeg forstår riktig, pga av sykdommen og sånn..? En trøst kan være at det pleier å bli lettere over jul:D (Mener jeg å huske og ha lest/hørt). Men det er kanskje lett for meg å si, som har alle venner et steinkast unna... Uansett, så tror jeg at jeg liker huset, hvis det er det som er i bakgrunnen av bildet? Det ser ganske fint ut, med lysekrone og greier (jeg digger lysekroner yeeyy!). Og folkene og da, selvfølgelig:D Det virker som du har vært veldig heldig sånn sett:) JEG GLEDER MEG TIL Å HØRE DEG PRATE FLYTENDE SPANSK! Kom hjem snart jentus, jeg savner degus <3<3

    Karen:)))

    SvarSlett
  2. Jaa, jo, litt på grunn av sykdom, og litt fordi jeg ikke har venner, hahha. Men som sagt håper jeg på en opptur etter jul. Det er så koselig av deg og kommentere, du er vel så og si den eneste som kommenterer, så jaa. hihihi, setter veldig stor pris på deet. Trives godt i familien, og har et fint hus. Storfornøyd med det! :D

    hihihi, jaa. Gleder meg også til jeg kan snakke flytende spansk. Savner deg ogsåå :** Jaa, kommer snart, om 7 måneder :D:D <3

    SvarSlett
  3. Hei! Har en del sporsmal om utveksling til Spania...

    Har du en mailadresse?? :)

    Hilsen Jenny

    SvarSlett